Zaterdag 4 mei SCHOOLFEEST, iedereen welkom

maandag 18 mei 2020

Thema 'Buiten spelen is gezond'

De school blijft helaas nog gesloten voor de peuters, 
dus wordt er verder via de blog en mail gecommuniceerd.
Aangezien ik nu elke dag 
(uitgezonderd mijn 4/5de dag op woensdag, die ik vanaf nu weer kan opnemen),
op school wordt verwacht voor de noodopvang,
vertel ik enkel op vrijdag een verhaal 'live op facebook' om 18.30u.
Iets wat ik eerder heb beloofd, dus hou ik mij er aan.

De komende twee weken geef ik jullie wat zonnige ideetjes mee, 
zodat je je peuter van thuis uit nog wat kan entertainen.
Ik hoorde dat de zon volop gaat schijnen, dus is buiten spelen een positief uitgangspunt.


Verder ook wat nieuws van onze vriendjes.

Miene schept ijs en telt ondertussen tot 3.


En Miene geniet van het verhaal dat papa vertelt. 
Zo leuk om te zien!


Camille verwelkomt 2 kleine kuikentjes.


En ze zit verstopt in de wasmachine.


Charles geniet van de waterpret.


En gaat dagelijks fietsen met zijn broertjes.


Michelle eet lekkere BBQ.


En Stan kon zijn moederdag versje super goed!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten