Zaterdag 4 mei SCHOOLFEEST, iedereen welkom

vrijdag 28 augustus 2020

Wegwijs op mijn blog

Dag ouders, peuters en andere sympathisanten,

Ik ben er klaar voor, de klas is helemaal gereed gebracht om jullie zondag 30 augustus te verwelkomen om wat extra uitleg te geven over de klas.



Alle ouders die op bezoek mogen komen, werden via mail uitgenodigd en hebben ondertussen ingetekend, waarvoor dank.
Hou er rekening mee dat je stipt op het ingetekende uur aanwezig bent, want na 10 minuten moet ik de volgende ouders al binnen laten. 
Breng een balpen mee, om het infoblad te kunnen nakijken en aanvullen waar nodig blijkt.



En vergeet je mondmasker niet!

Bovenaan mijn blog zie je de tabbladen de juf, de klas, de klaspop Jules, de peuters,... staan. Daar kan je afzonderlijk op klikken. Zo lees je over dat onderwerp meer info.
Er komt zeker 2-wekelijks een blogbericht online, met foto's en wat uitleg over wat er in de klas gebeurd gedurende de klasweek.

Wist je dat ik ook een FB pagina heb? KLIK HIER 
Ik post daar zelden een foto van de peuters op, maar wel telkens een verwijzing naar de klasblog. Zo ontdek je wanneer ik iets gepost heb.


Dinsdag 1 september en alle andere schooldagen (zolang het code GEEL is) breng je je peuter naar de klas, dit vanaf 8.15u via de nieuwe ingang (poort achter de kerk). Kinderen die in de voorschoolse opvang zitten, worden door de juf (die op de speelplaats staat) naar de klas gebracht.
Enkel ouders van peuters mogen 's morgens om 8.15u-8.30u gebruik maken van deze toegang en zo hun peuter tot aan mijn klas brengen. Ik kom de poort om 8.15u openen voor jullie.
Je moet ook via deze poort de school weer verlaten. Zo lopen er geen ouders tussen de andere kleuters op de speelplaats rond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten