VRIJDAG 22 maart SPONSORLOOP, iedereen welkom!

donderdag 20 mei 2021

Bijna...

 Welkom aan Hazel en Lynn Erika
Ze kwamen op dinsdag 18 mei de klas binnen.
George start pas in september op onze school.


Ondertussen zijn we alle 4 binnen ons gezin geveld met het c-geval...
Gelukkig viel het ziek-zijn mee voor ons.
En mag ik na 2 weken uit quarantaine, oef! 
Ook omdat we totaal niet meer besmettelijk zijn.


Maar omdat 1 huisgenoot pas gisteren positief testte 
en ik in de klas totaal geen "social distancing" kan garanderen met jullie peuters, 
zette de huisarts me nog een extra week thuis.
Ik zie jullie graag 'kwik en monter' terug op maandag 31 mei.

Hou jullie goed en zorg goed voor mekaar.
Dank je wel ouders
voor de vele lieve mailtjes en berichtjes, 
die ik van jullie mocht ontvangen.
💖

De jarige peuters van de maand mei worden HIER aangevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten