Welkom op de klasblog van de berenklas van juf Sofie

donderdag 27 juni 2024

Fijne grote vakantie!

Een laatste blogbericht voor dit schooljaar.

Eerst en vooral wil ik jullie kleuter/peuter bedanken 
voor de fijne tijd in mijn klas.
Ik heb ze zien groeien, bloeien, vallen en weer op staan.
Ze werden groot én mochten zichzelf zijn.
Dank je wel voor het vertrouwen.
xxx


Ook een fijne dank je wel 
aan juf Bo voor de leuke samenwerking 
afgelopen schooljaar.
Mijn kleuters waren altijd in goed handen tijdens mijn vrije dag.
Succes volgend jaar in de derde kleuterklas!



Alle foto's van de laatste schoolweken

Nog een klein verslagje van de laatste, drukke week in de klas:
Maandag namen we van juf Ingeborg afscheid met een kunstwerk vol visjes,
dat we samen met de andere eerste kleuterklassen hebben gemaakt.
Want zij verlaat ons team, ze gaat met pensioen!


Op maandagnamiddag kwam de mama van Stella 
alle kinderen uit mijn klas schminken.
Er waren dino's, vlinders en kroontjes.
Dank je wel Delphine.



En baby CILOU, de zus van Thibault, is geboren.
 Samen met haar mama
kwam ze op bezoek. 
Wat was Thibault trots, als grote broer.



Op donderdag namen we met alle kinderen en collega's afscheid 
van juffie Kathleen.
Ze gaat met pensioen.
We maakten een ritje in een treintje, 
aten frietjes en genoten van tiktak met als afsluiter een ijsje.











Paul  is ook jarig op donderdag 27 juni en
werd uitgebreid gevierd in de klas.

In de grote vakantie zijn er ook enkele jarigen in onze klas.

Elke kleuter kreeg een eigen dag en werd uitgebreid gevierd!

Elliana     8 juli

Emma     14 juli

Stella     15 juli 

Imraan    13 augustus


Thibault 18 augustus


!!!
Aandacht.
Alle blogfoto's 
blijven online beschikbaar én gedeeld tot 10 juli.
Daarna sluit ik dit album.
Dus wil je de foto's downloaden,
dan doe je dat best zo vlug mogelijk.
!!!

Tot ziens x
Fijne vakantie
Groetjes juf Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten