Zaterdag 4 mei SCHOOLFEEST, iedereen welkom

dinsdag 24 augustus 2021

Start dag 29 augustus

Ik ben er klaar voor, de klas is helemaal gereed gebracht om jullie zondag 29 augustus te verwelkomen om wat extra uitleg te geven over de klas.


Alle ouders die op bezoek mogen komen met hun peuter, werden via mail uitgenodigd.Hou er rekening mee dat je stipt op het ingetekende uur aanwezig bent, want na 15 minuten moet ik de volgende ouders binnen laten.
Denk eraan om een klevertje van de mutualiteit mee te brengen.


En vergeet je mondmasker niet!

Bovenaan mijn blog zie je de tabbladen "de juf, de klas, de klas pop Jules, de peuters,..." staan. Daar kan je afzonderlijk op klikken. Zo lees je over dat onderwerp meer info.
Er komt om de twee weken een blogbericht online, met foto's en wat uitleg over wat er in de klas gebeurd is.

Wist je dat ik ook een FB pagina heb? KLIK HIER 
Ik post daar telkens een verwijzing naar de klasblog. Zo ontdek je wanneer er een nieuw blogbericht gepubliceerd werd.


Woensdag 1 september en alle andere schooldagen breng je je peuter naar de klas, dit vanaf 8.15u via de ingang aan de Driekerkenstraat. Kinderen die in de voorschoolse opvang zitten, worden door de juf (die op de speelplaats staat) naar de klas gebracht.
Je kan je peuter helpen bij het uittrekken van de fluo jas en jas, alsook het uithalen van de koek/fruit en waterfles.
Enkel ouders van peuters mogen 's morgens tussen 8.15u - 8.30u de peuters tot aan mijn klas brengen. Wel mét mondmasker aan.

Wil je weten wat je op een eerste schooldag kan meegeven, klik dan hier.

Graag tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten